Ngjashmëri të çuditshme.

kenediAbraham Linkoln u zgjodh në Kongres më 1846.
Xhon Kenedi u zgjodh në Kongres më 1946
Abraham Linkoln u zgjodh president më 1860
Xhon Kenedi u zgjodh president më 1960
Të dy ishin shumë të dhënë pas të drejtave civile.
Gratë e të dyve humbën një fëmijë gjatë kohës që jetonin në Shtëpinë e Bardhë.
Të dy presidentët janë qëlluar në kokë.

Tani është dhe më e cuditshme…
Sekretari i Linkolnit quhej Kenedi
Sekretari i Kenedit quhej Linkoln
Të dy janë zëvëndësuar nga jugorë
Të dy janë zëvëndësuar nga jugorë që quhen Johnson.
Andrew Johnson që zëvëndësoi Linkolnin, u lind më 1808
Lyndon Johnson që zëvëndësoi Kenedin, lindi më 1908

John Wilkes Booth që vrau Linkolnin, kishte lindur më 1839
Lee Harvey Oswald që vrau Kenedin, lindi më 1939
Të dy vrasësit thirreshin me të tre emrat.

Të dy emrat janë të përbërë nga 15 shkronja.

Tani… mbahu mirë.

Linkolni u qëllua në teatrin “Ford”
Kenedi u qellua një një makinë “Linkoln” të bërë nga “Ford”
Të dy, Booth dhe Oswald u vranë para gjyqit.
Një javë para se Linkolni të qëllohej, ai ishte në Monroe, Maryland.
Një javë para se Kenedi të qëllohej, ai ishte me Merlin Monroe.
Linkolni u qëllua në një kinema dhe vrasësi vrapoi në një magazinë.
Kenedi u qëllua nga një magazinë dhe vrasësi vrapoi në një kinema.

 

Leave a comment

Filed under Curiosities

Leave a comment