7 gjëra që duhet të shihni kur nuk ju pëlqen trupi juaj.

Çdokush ka ditë kur  ndjehet shumë keq për trupin që ka, qoftë kjo për ndonjë koment të  bërë dikush, qoftë nga një vështrim i shpejtë në pasqyrë apo thjesht sepse jeni zgjuar ashtu. Problemet me trupin ndikojnë shumë në jetën tuaj, mund ta bëjnë jetën seksuale më pak të kënaqshme,  mund të shtojnë stresin dhe ankthin, sigurisht që ndikojnë  edhe në si dhe çfarë hani.
Fatmirësisht ndonjëherë mjafton një dozë realiteti apo thjesht disa fjalë të mira  për të të nxjerrë nga kjo vorbull e urrejtjes për trupin. Këtu po listojmë 7 gjëra që duhet të shihni kur nuk ndjeheni të rehat me lekurën tuaj:
1-Ilustrimet e mahnitshme të Colleen Clark, të cilat na kujtojnë se trupi nuk përcakton atë që jemi.1

2-Fotografitë e kukullës Barbie janë bazuar në atë se si do ishte një vajzë 19 vjeç. Nikolaj Lamm përdori teknologjinë e printerit 3Ddhe informacion nga CDC për të krijuar një Barbie të zakonshëm dhe krahasimi me kukullën është me të vertëtë befasues. Ky krahasim provon se idealet e së bukurës të cilat na janë krijuar  që në fëmijëri, në pjesën me të madhe janë të pavërteta.2
3-Projekti “Ti nuk je e bukur sa duhet”
Sipas Jennifer Tress, burri i parë e tradhëtoi pasi ajo nuk ishte e bukur sa duhet.Tress e ndau këtë histori me të tjerët në faqen e internetit yourenotprettyenought.com.Vizitorët e kësaj faqeje e bënë të kuptojë se ajo kishte probleme më të mëdha se të mos ndjerit e bukur, ajo kishte mangësi në  vetëvlerësim dhe me të qënit e pasigurtë. Faqja e saj e internetit është një kujtesë e fuqishme se si ne duhet të fillojmë të flasim për problemet që kemi.

-E njëjta dashuri -mesazhi dashamirës për problemet e trupit nga këngëtarja Mary Lambert.
“Unë jam një vajzë e rritur. Argëtuese, topolake, një vajzë që vishet si lezbike. Unë e dua trupin tim,do kem vetëm këtë trup. Unë ha shumë perime dhe stërvitem, pi xhin dhe martini dhe më pëlqejnë cokollatat m&m tek kosi im dhe ndonjëherë nuk bëj asgje veç se shoh televizor.
Më lejohet të dukem seksi, të ndjehem seksi dhe të jem e dashuruar. Jam e denjë për të gjitha këto, edhe ju po ashtu.Zotëro çfarë ke,e mirë apo e keqe qoftë, të gjitha ato pjesë të cilat i ke fshehur gjer më sot sepse janë të tuat, asnjë gjykim nuk mund të të tregojë si t’a duash trupin tënd. Apo si Sonja Renee thotë ” Trupi nuk është ndjesë” . Ti je i magjepsës.

5-Letër e hapur e një gruaje, e cila u kërkon ndjesë të gjithë klientëve të saj që kanë rënë në peshë
-Në një postë në blogun e saj, në gusht të 2013 Iris Higgins rrëfen se si në pozitat si këshilluese për rënien në peshë, ajo shpeshherë nxiste klientët për të ngrënë më pak dhe kritikonte trupat e tyre. Ajo shkruan:
Më vjen keq sepse shume nga ju hytë të shëndetshëm dhe dolët me çrregullime në të ushqyer, me një imazh të dëmtuar të trupit dhe duke u ndjerë se ishit “dështakë”. Askush nga ju nuk ishte i dështuar. Askush, asnjhëherë. Firma e rënies në peshë dështoi. Shoqëria ka dështuar.”
Fjalët e saj na sjellin ndër mend se sa me të meta është industria e humbjes së peshë dhe se si ata po ekspozojnë dredhi marketingu që mundohen si e si për të bërë gratë të ndjehen me turp dhe të blejnë ushqime dietike, plane ushtrimesh dhe broshura mode. Duke sjellë ndër mend mekanizmat e një sipërmarrjeje të tillëqë ka si synim të bëjë para, është më e thjeshtë për t’a injoruar të gjithë këtë industri.

6-Kjo grua që është në gjendje të thotë “Unë e adhuroj trupin tim” Të pranuarit e trupit që ke. Liz Casey shpreh qëndrimin e saj pozitiv karshi trupit dhe dëshirën që ajo ka pëer të ndihmuar të tjerët që të arrijnë të ndjejnë dashuri për veten.

7-Si shprehen këto vajza për trupin.
Nga një artikull nisur nga thëniet e fëmijeëve, çfarë u pëlqente nga trupi i tyre. Disa nga përgjigjet e këtyre vajzave ishin veçanërisht të mahnitshme.
Lola- 5 vjeç- Unë e dua trupin tim sepse është magjik
Mundohuni të sillni ndër mend kur dhe ju besonit që trupi juaj ishte “magjik” dhe mundohuni të ktheni atë ndjenjë.

magic

Fakte për gratë dhe imazhin për trupin.

1-Gratë kanë mesatarisht 13 mendime negative për trupin e tyre çdo ditë, ndërsa 97% e grave pranon qe kanë të paktën 1 moment ” E urrej trupin tim” çdo ditë.

2-Vetëm 5% e grave amerikane kanë natyrshëm atë tip trupi që portretizohet si “ideali” nga reklamat.

3- 3- 5 nga 12 gratë e pyetura

4- 47% deklaruan se donin të humbisnin peshë për shkak të fotove nëpër revista
69% thane se fotot nëpër revista ndikojnë në idene se si duket trupi ideal

5- Industria e dietave nxjerr të paktën 55.4 miliardë dollarë të ardhura çdo vit.

6-Në një studim të kryer tek vajzat e moshës mesatare 14-18
më shumë se 59% e vajzave po mundoheshin të dobësoheshin.
Gjatë 30 ditëve para studimit, mbi 18% e vajzave kishin qëndruar pa ngrënë për një ditë apo më shumë, me qëllim që të dobësoheshin.
11.3% e vajzave që u studiuan kishin përdorur medikamente për dobësim dhe 8.4 % kishin vjellë apo kishin marrë laksativë për të rënë në peshë.

7-Një studim ka treguar se si atletë të njohur kanë patur më shumë çrregullime në të ushqyer (20%) në krahasim me atë të vajzave të studiuara ( 9%)

Vajzat atlete në sportet estetike si gjimnastika, baleti, baleti artistik mbi akull rrezikojnë më shumë se të tjerat për të patur çrregullime të të ngrënit.

8-42% e vajzave në klasë të tretë duan të jenë më të dobëta.
81% e vajzave 10vjeçare kanë frikë se mos shëndoshen.

9-24 milionë njerëz në Shtetet e Bashkuara vuajnë nga një formë e çrregullimit të të ngrënit, si anoreksia dhe bulimia.

10-91% e vajzave të studiuara pranuan që ato “janë në dietë”
22 % që kishin qënë në dietë ‘shpesh’ ose “gjithmonë”

source: huffingtonpost.com

Leave a comment

Filed under Health

Leave a Reply

